رمان نوجوان

20000 فرسنگ زیر دریا

(20000 leages under the sea)

نام ژول ورن ( 1905- 1828) برای همیشه به عنوان پدر داستان‌های تخیلی- علمی تثبیت شده است و برخی از پیشرفت‌های علمی و فنی که وی در داستان‌هایش با تخیل نیرومند خویش پیش‌بینی کرده بود امروز به تحقق پیوسته‌اند. ده‌ها سال است که جوانان و نوجوانان نسل‌های پی در پی با داستان‌هایی چون بیست هزار فرسنگ زیر دریا، دور دنیا در هشتاد روز، جزیره اسرارآمیز، و سفر به مرکز زمین سرگرم شده‌اند، از آنها نکته‌ها آموخته‌اند و با ماجراهای پرهیجان قهرمانان آنها همراه شده‌اند. در داستان‌های ژول ورن خلاقیت تخیلی در کنار رویدادهای هیجان‌انگیز و همراه با گرایش قوی اخلاقی و انسانی مجموعه‌ای کامل و آموزنده برای نوجوانان ساخته است.

دبیر
9786005955231
۱۳۹۰
۴۸ صفحه
۸۱۸ مشاهده
۰ نقل قول
نسخه‌های دیگر
ژول ورن ۴۶ رمان ژول گابریل ورن نویسنده و آینده‌نگر فرانسوی بود که کتابهای زیادی با مضمون علمی-تخیلی نوشت. او هنگامی از سفر به هوا و فضا و زیر دریا در داستان‌های خود سخن گفت که هنوز بشر نتوانسته بود وسایل و امکانات چنین سفرهایی را فراهم کند. آثار او از نظر ترجمه به زبان‌های دیگر بعد از آثار آگاتا کریستی در رده دوم جهانی هستند. سال ۲۰۰۵ به مناسبت صدمین سال مرگ او «سال ژول ورن» نامیده شد. تاکنون چندین انیمیشن و فیلم از ...
دیگر رمان‌های ژول ورن
جایزه بزرگ
جایزه بزرگ
اژدهای دریایی
اژدهای دریایی ناخدا بورکارت که دهه پنجم زندگی‌اش را می‌گذراند، هنوز مجرد مانده و خانواده‌یی تشکیل نداده بود. او از نوجوانی در کشتی و روی دریا بود و به همین روی نتوانسته بود همسری برگزیند و با او زندگی کند، زیرا زندگی دریانوردان برای همسرانشان بسیار دشوار است و تحمل جدایی‌ها کار را بر آنان سخت می‌گرداند.
رمزگشایی در آمازون
رمزگشایی در آمازون حدود 1 ماه گذشت و به دستور گارل کشتی بزرگ «جانگادا» با تمام لوازم آن تحت سرپرستی چند مهندس و یک‌صد و پنجاه کارگر سیاه‌پوست کار بلد ساخته شد، این کشتی بزرگ مانند ناوی بود که در موقع احتیاج می‌توانست با دزدان دریایی و حوادث احتمالی مقاومت کند.
میشل استروگف (ادبیات کلاسیک جهان)
میشل استروگف (ادبیات کلاسیک جهان) نیمه شب پانزدهم ژانویه بود و صدای شادمانه میهمانان شرکت‌کننده در جشن، تالارهای پذیرایی قصر را پر کرده بود. زن‌ها با لباس‌های گلدوزی شده و با شکوه و مرد‌ها با لباس‌های رسمی و مدال‌های متعدد بر سینه، جلوه‌گری می‌کردند. آئینه‌های تالارهای مرمر کاخ با نور چهل چراغ‌ها درخشش با شکوهی پیدا کرده بودند.
سفر به مرکز زمین
سفر به مرکز زمین پسری نوجوان به نام اکسل همراه با عموی پروفسورش و هانس که راهنمای آن‌هاست از دهانه آتشفشانی در ایسلند پایین می‌روند و سفر پرماجرا و اسرارآمیزشان به مرکز زمین آغاز می‌شود، سفری که شاید هرگز از آن زنده برنگردند...
مشاهده تمام رمان های ژول ورن
مجموعه‌ها