نگرانیشان از بابت فرار ما نیست. نمی‌توانیم زیاد دور شویم. نگران اوج گرفتن خیالمان هستند. نگران راه‌هایی که فقط در درون آدم باز می‌شوند و به انسان روحیه و برتری می‌دهند.
۴ نفر این نقل‌قول را دوست داشتند
Hamid.Koodari
‫۱۲ سال و ۲ ماه قبل، سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ساعت ۲۰:۰۰
sahel
‫۱۱ سال و ۴ ماه قبل، سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ساعت ۰۳:۲۹
mojde67
‫۸ سال و ۶ ماه قبل، یک شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶، ساعت ۲۰:۰۲
SHANSER
‫۳ سال و ۱۱ ماه قبل، شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۳۱