نمایش‌نامه و فیلم‌نامه

هایزنبرگ و 2 نمایش‌نامه دیگر

من همیشه می‌نوشتم، می‌نویسم و از زمان بچگی این کار را انجام می دادم تا هویت خودم را کشف کنم. یکی از شاخه‌های هنرهای نمایشی‌ای که در دوران نوجوانی به آن علاقه داشتم فیلم بود. غالبا هم فیلم‌های مستقل آمریکایی. در دوران کودکی در حومه منچستر زندگی می‌کردیم و من به تماشای کنسرت‌های موسیقی زنده که در منچستر اجرا می‌شدند، می‌رفتم. من صدای خوبی نداشتم و این را در دانشگاه متوجه شدم. در دانشگاه بود که فهمیدم بیشتر دخترهای جذاب به بازیگری علاقه دارند. و من در تلاشی تاسف‌بار و بی‌حاصل برای آشنایی با این دخترها،‌ به تماشای نمایش‌هایی که آن‌ها بازی داشتند، می‌نشستم. در هیمن جا بود که عاشق تئاتر شدم و متوجه پتانسیل ترکیب نیروهای دراماتیک آثار لینچ و اسکورسیزی با انرژی و پویایی موسیقی زنده شدم.

حمید دشتی
9786009820337
۲۵۶ صفحه
۸۷ مشاهده
۰ نقل قول
دیگر رمان‌های سایمون استیونز
پانک راک
پانک راک ویلیام: نمی‌دونم. برام مهم نیست . این سوال بی‌موردیه. سوال احمقانه‌ایه. حوصله‌ام رو سر می‌بره. سوال بعدی لطفا. سوال بعدی لطفا. سوال بعدی لطفا. این به خاطر مامانم. بوده؟ نه. به خاطر بابام بوده؟ نه. به خاطر داداشم بوده؟ نه. به خاطر مدرسه‌ام بوده؟ نه. به خاطر معلم‌ها بوده؟ نه. به خاطر لیلی بوده؟ نه. به خاطر موزیک‌هایی بوده که ...
بلوبرد و 2 نمایش‌نامه دیگر
بلوبرد و 2 نمایش‌نامه دیگر نمایش‌نامه «بلوبرد» خیلی از فیلم «شب روی زمین» جیم جارموش تاثیر گرفته است. آن را کمی پیش از نوشتن نمایش‌نامه دیدم و از ایده وساختار اپیزودیک کار بسیار خوشم آمد. اغلب، شب‌ها تنهایی از این سر تا آن سر لندن راه می‌رفتم و تنها آدم هوشیار در این شهر مست بودم. ترس‌های مردانه من از پدر بودن در قالب این ...
مشاهده تمام رمان های سایمون استیونز
مجموعه‌ها