رمان خارجی

به سوی فانوس دریایی

خانم رمزی که راحت نشسته و پسرش را در آغوش گرفته بود، آماده شد، کمی چرخید و کوشید تا راست‌تر بنشیند و در همان حال نیروی خود را در فضا پخش کرد، سرحال و زنده، چنان که گویی همه انرژی خود را به نیرو تبدیل کرده بود...

نگاه
9789643514648
۱۳۸۷
۲۶۴ صفحه
۱۰۲۶ مشاهده
۴ نقل قول
نسخه‌های دیگر
ویرجینیا وولف
صفحه نویسنده ویرجینیا وولف
۱۸ رمان آدلاین ویرجینیا وولف، بانوی رمان‌نویس، مقاله‌نویس، ناشر، منتقد و فمنیست انگلیسی بود که آثار برجسته‌ای چون خانم دالووی (۱۹۲۵)، به سوی فانوس دریایی (۱۹۲۷) و اتاقی از آن خود (۱۹۲۹) به‌رشته تحریر درآورده‌است. یکی از جمله‌های معروف او در کتاب اتاقی از آن خود: یک زن اگر می‌خواهد که داستان نویسی کند، باید حتماً پول و اتاقی از آن خود داشته باشد. او آدلاین ویرجینیا استفن در سال ۱۸۸۲ و در لندن به‌دنیا آمد. مادر او جولیا پرینسپ استفن (به انگلیسی: ...
دیگر رمان‌های ویرجینیا وولف
سال‌ها
سال‌ها مارتین به خود گفت اما دیر می‌رسم، چرا که مقابل ماربل آرچ راه تاکسی مسدود شده بود. او به ساعت خود نگاه کرد. تازه هشت و نیم بود. تاکسی دوباره به راه افتاد و او اندیشید ولی هشت و نیم یعنی هشت و چهل و پنج دقیقه. هنگامی که تاکسی به میدان پیچید، اتومبیلی کنار در بود و مردی از ...
بانو در آینه
بانو در آینه شاید در اواسط ژانویه امسال بود که برای اولین بار سر بلند کردم ولکه روی دیوار را دیدم. برای این‌که بتوانم تاریخش را مشخص کنم باید آن‌چه رادیدم به خاطر بیاورم. شاید کودکی آن را ساخته باشد. لکه‌ای بود گرد و کوچک، سیاه روی دیوار سفید، که بالای پیش‌بخاری قرار داشت.
یادداشت‌های روزانه ویرجینیا وولف
یادداشت‌های روزانه ویرجینیا وولف ویرجینیا وولف رمان‌نویس و منتقد پر آوازة انگلیسی که بیشتر به خاطر نوآوری در ساختار و سبک ‌نگارش شهرت یافت در سال 1882 در خانواده‌ای اشرافی به دنیا آمد، با مراقبت‌های پدری فرهیخته و مطالعه در کتابخانة وسیع او معلومات لازم را کسب کرد و با فیلسوفان زمان خود آشنا شد. ویرجینیا سپس همراه با دوستانش که همگی از مهمترین ...
در میان نقش‌ها
در میان نقش‌ها در میان نقش‌ها کتابی است پرشور و منسجم و، نسبت به دیگر آثار وولف، عمیق و تکان‌دهنده. نگارش رمان که هم‌زمان است با جنگ داخلی اسپانیا و به قدرت رسیدن هیتلر در آلمان، نگاه وولف را به جنبه‌های تاریک زندگی و نیروهای شر معطوف کرد. همین امر به سمبولیسم غریب داستان زیبایی و بصیرت هولناکی بخشیده است.
لکه‌ای بر دیوار
لکه‌ای بر دیوار آدم می‌تواند جهان دل‌پذیری را در خیال خودش بپروراند. 1 جهان بزرگ آدم، با گل‌های سرخ و آبی در چمن‌زاران وسیع.
مشاهده تمام رمان های ویرجینیا وولف
مجموعه‌ها