رمان خارجی

ناپیدا

(Invisible)

ناپیدا اولین اثر استر است که نشر افق ترجمه آن را به زبان فارسی هم‌زمان با انتشار جهانی اثر منتشر می‌کند. نویسنده در این رمان نیز داستان‌هایی تو در تو خلق می‌کند که گاه به ادبیات معمایی شباهت دارند. استر با کاویدن زندگی رو به زوال آدام واکر پردازش شخصیت منفی را به اوج می‌رساند. پل استر (متولد 1947) دانش‌آموخته ادبیات تطبیقی دانشگاه کلمبیاست. آثار او به بیست و نه زبان ترجمه شده و طرفدارانش در سراسر جهان انتشار جدیدترین اثرش را انتظار می‌کشند. چاقویی از ضامنش بیرون آمد. بورن فورا با حرکتی شدید دستش را پایین آورد و پسره را زد، صاف توی شکمش، درست به هدف. پسر که چاقو شکمش را می درید، ناله کرد. شکم را با دست راست گرفت و آرام بر زمین افتاد. گفت چرا می‌زنی؟ هفت تیرم که گلوله ندارد...

افق
9789643696146
۱۳۸۸
۲۷۲ صفحه
۱۳۷۵ مشاهده
۰ نقل قول
نسخه‌های دیگر
پل استر ۳۳ رمان پل بنجامین اُوستر نویسنده، فیلمنامه‌نویس، شاعر و مترجم آمریکایی است. او متولد نیوآرک نیوجرزی است. شهرت او بیشتر به خاطر مجموعهٔ سه‌گانه نیویورک است. همچنین از فیلم‌نامه‌های او می‌توان به لولو روی پل اشاره کرد.
دیگر رمان‌های پل استر
سانست پارک
سانست پارک در بحران اقتصادی سال 2008 آمریکا، آدم‌هایی متفاوت به ناچار در خانه‌ای متروکه در نیویورک هم‌خانه می‌شوند، جوانی جذاب که از ویرانه‌ها آشغال جمع می‌کند و عکس می‌گیرد، زنی بازیگر که می‌خواهد به تئاتر برادوی برگردد. ناشری که می‌کوشد از بحران بگریزد و مشتی جوان مسئله‌دار. سانست پارک، رمانی بی‌تکلیف و در عین حال تاثیرگذار است که شباهتی به آثار پیشین ...
مرد در تاریکی
مرد در تاریکی آگوست بریل منتقد ادبی هفتاد و دو ساله پس از سانحه اتومبیل و در دوران نقاهت برای پس زدن خاطرات تلخ گذشته، در ذهنش داستانی پیچیده را پی می‌ریزد: داستانی از آمریکایی که در آن برج‌های دوقلو فرو نمی‌ریزند و نتیجه انتخابات سال 2000، سرنوشتی دیگر را برای آمریکا رقم می‌زند.
اتاق دربسته
اتاق دربسته پل استر با وارونه کردن داستان‌های معمایی نوع تازه‌ای از هنر روایت را خلق کرده است. او در رمان اتاق دربسته، کنجکاوی خواننده اندیشمند را برمی‌انگیزد و جستجویی پلیسی و کارآگاهی برای یافتن حقیقت را به کند و کاوی ناب و فلسفی که همانا کاوش در هویت است بدل می‌سازد.
هیولای دریایی
هیولای دریایی
سکوت
سکوت دفتر کاری متروک، انباشته از کاغذ، کلاسور و غیره. عمق صحنه، سمت راست، دری با صفحه‌ی شیشه‌ای کدر که رویش کلمه‌ی ورود وارونه به چشم می‌خورد. عمق صحنه، وسط: یک پنجره. عمق صحنه، طرف چپ: یک پنجره. طرف راست صحنه، در زاویه‌ی چهل و پنج درجه، رو به تماشاگر: میز کار و صندلی سبز. طرف چپ صحنه، کمی مایل، میز ...
مشاهده تمام رمان های پل استر
مجموعه‌ها