آپارتمانی در طبقهی چهاردهم یکی از آن ساختمانهای نوساز بیروحی که مثل قارچ در همهجای کرانهی گرانقیمت شرقی نیویورک از زمین سر برآوردهاند. این یکی در خیابان دوم است و حوالی تقاطعهایش با خیابانهای هشتادم تا نودم.
۱۲ رمان
Henry Reymond Fitzwalter Keating was an English writer of crime fiction most notable for his series of novels featuring Inspector Ghote of the Bombay CID.
H. R. F. KEATING was well versed in the worlds of crime, fiction and nonfiction. He was the crime books reviewer for The Times for fifteen years, as well as serving as the chairman of the Crime Writers Association and the Society of Authors. He won the CWA Gold Dagger Award twice, and in 1996 ...
اتاقی در هتل کالیفرنیا
سوییت شماره 203 و 204 شامل یک اتاق خواب و در جوار آن اتاق نشیمن و حمام بیرون از اتاق خواب. تزئینات اتاق رنگ تند و شاد دارد. نسخه بدل نقاشیهایی از ونگوگ و رنوار به دیوارها آویخته است. در هر دو اتاق تلویزیونهای رنگی بزرگی قرار دارد، و یک بخاری دیواری در اتاق نشیمن...
اتاقی در هتل لندن
پرده یکم.
مکان: نمایشنامه در یک سوییت یک نفره در هتلی مجلل در لندن ـ چیزی مشابه «کونات» اتفاق میافتد.
تسویه حساب:
در تاریکی صدای یک کارمند شرکت هواپیمایی انگلیس را از بلندگوهای تالار فرودگاه میشنویم.
خانمها و آقایان، این اولین پیام «بریتیش ایرویز» پرواز شماره 106 به مقصد بوئنوس آیرس است. کلیه کسانی که کارت سوار شدن به هواپیما ...
به خاطر 1 مشت روبل (دی وی دی نمایشنامه)
بازیگران: سعید چنگیزیان، رضا بهبودی، محمدحسن معجونی، مهدی کوشکی، سوگل قلاتیان، هوتن شکیبا، آوا شریفی، سجاد افشاریان، محسن نوری، پدرام شریفی، دایانا فتحی و آرش مالمیر.
تهیه کننده: گروه تئاتر لیو
کارگردان ویدیویی: ایمان سلیمی
طراح لباس: شرمین نوابی
دستیار کارگردان و مدیر تولید: ساسان پیروز
عکس پشت جلد: بهرنگ میرزایی
طراح پوستر: صالح تسبیحی
طراح جلد: روهینا
مشنگها (1 حکایت کمدی) نمایشنامه
سوفیا: دلم نمیخواد جر و بحث کنم، لئون. فقط فکر میکنم تو باید به منم فرصت بدی عقایدمو بیان کنم.
لئون: من از عقاید تو استقبال میکنم سوفیا، ولی فکر میکنم قبل از اینکه با قطعیت چیزی رو بیان کنی باید از همه حقایق با خبر بشی.
خنده در طبقه 23
این نمایشنامه، طنزی کلامیموقعیتی دربارهی خود هنر نمایش در آمریکای دههی پنجاه و اوج دوران مککارتیسم است؛ و با لحنی گزنده به سیاستهای رسانهایِ امریکای آن دوران (و چهبسا، سایر دورانها) حمله میکند. در این اثر، میبینیم که در ورای هر برنامهی طنز تلویزیونی، چه اشکها ریخته میشود و چه بدنهایی از اضطرابِ بیکاری بهلرزه میافتند. چگونه افراد برای بقای ...