نویسنده و کارگردان: ایوب آقاخانی.
با نگاهی به ایدهای از محمد حاتمی.
بازیگران: حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، ایوب آقاخانی.
...
مدت زمان: 60 دقیقه.
قالببندی: DVD
زنانی که به بزها خیره شدهاند
(در تاریکی صدای مردی شنیده می شود)
صدا:
«رانندگی در نظر اول پیچیدس. اما فکر میکنم فقط احمقها با نظر اول درباره امور پیچیده به نتیجه نهایی میرسن.
نکته اول: آیا شما احمقید؟ بین شما بعیده کسی به این سوال جواب مثبت بده و حتی خود احمقها!...
راهنمای عملی نمایشنامهنویسی برای رادیو به همراه 2 درام رادویی نمونهوار (نیمهتنه ارغوانی و بیلی بتگیت)
نمایش رادیویی، نمایشی است ارزان، با مناسک ارتباطی ویژه آن چرا که مخاطبان نمایش رادیو برعکس تئاتر سینما و حتی تلویزیون مخاطبان اسیر نیستند. آنها میتوانند هم زمان با برقراری ارتباط با نمایش به هر کاری به دلخواه بپردازند و در هر موقعیتی آن را بشنوند. همین مقوله سبب میشود که با نمایش دشوارتری به لحاظ نوشتن و تولید مواجه ...
عصر دیروز (نمایشنامههای ایوب آقاخانی) جلد دوم
این مجموعه، با تمام بضاعت موجودش ـ چه بیش و چه کم ـ تنها باید قطره نوری شود و در چشمخانه خوانندهاش بنشیند؛ که «درام» در بنیاد و نهادش چنین چیزی است و اگر درست پا به عرصه نهاده باشد از جنس نور است و روشنگر. زبان، ساخت، تکنیک، سبک، لحن و این حرفها و چه، جملگی ابزارند برای این ...
3 نمایشنامه اقتباسی (فصل خون شمعدانیها 3 گانه پاریسی)
ایوب آقاخانی زادهی 1354 تبریز از نویسندگان مطرح و موفق نسل سوم نمایشنامهنویسان کشور است. از میان آثارش نمایشنامههای آنجا پشت در، دوئتی کوتاه برای پاییز، گیل گمش، ماه بر ترک اسب پیر، امپراتور و آنجلو، رودکی جادوگر واژگان سبز، روزهای زرد، مرثیهای برای یک سبک وزن، جنوب از شمال غربی، زمین مقدس، رویاهای رام نشده، مومیا، منطقه صفر{کسوف}، نام ...
نام همه مصلوبان عیسی است
نمیدونم واسه چی میپرسین و کی هستین. این روزها نمیشه درست تشخیص داد کی حق داره بپرسه، کی نه! حرف، یک کلمه این ور اون ور میزنی، میچسبوننت یه تیره و دستهای، بیا و جمعش کن! اسمم «فردوسه». من دوستش بودم. با این وضعیت بهتره بگم دوستش هستم. تو این نجاری کار میکرد. عاشق سینما بود. ولش میکردی تو «مولن ...