۷ رمان
Kiyoshi Nagai (永井潔 Nagai Kiyoshi?, born September 6, 1945 in Wajima, Ishikawa), better known by the penname Gō Nagai (永井 豪 Nagai Gō?), is a Japanese manga artist and a prolific author of science fiction, fantasy, horror and erotica. He made his professional debut in 1967 with Meakashi Polikichi, but is best known for creating Cutie Honey, Devilman, and Mazinger Z in the 1970s. In 2005, he became a Character Design professor at the Osaka University of Arts. Since 2009, ...
کمدی الهی 2 (3 جلدی) برزخ
ای آنکه این نوشته را میخوانی، به بخشی از "برزخ"نظر افکن...
تعجب مکنید! بلکه یقین بدانید
بیکمک و حمایت مرحمتی آسمانی نبوده
که سعی دارد از این دیوار صخرهای صعود کند!"
چنین گفت استادم. آن ارواح لایق برای عروج به ملکوت گفتند:"باز گردید و مقابلمان گام بردارید!"
و با پشت دستشان، مسیر درست نشانمان دادند.
یکی از آنان گفت:" هرکه هستی، بی آن ...
کمدی الهی (برزخ) کتاب گویا
با صدای: فرهاد اتقیایی.
در ارتباط با قلمرو بین بهشت و دوزخ، پیشینههای بصری، ادبی و پاتریستی از غنایی به مراتب کمتر برخوردار بودند. عالمان الهیات مسیحی از دیرباز ضرورت منطقی وجود مکانی بین عذابهای ابدی دوزخ و بهجت ابدی بهشت را بازشناخته بودند. به نظرشان غیرقابل تصور میآمد که روح کسی مانند بوئونکونته دامونتفلترو (برزخ، سرود پنجم)، پس از ...
کمدی الهی 3 (3 جلدی) بهشت
حال بسیار شادمان خواهم شد اگر لطف فرمایی، و نام و وضعتان را برایم بازگویی."
بیدرنگ با دیدگانی خندان و متبسم، پاسخم داد:
" شفقت ما، به روی هیچ خواستة درستی در نبندد، در زمین، راهبه بودم! و چنانچه خوب بیندیشی، و زیبایی خیره کنندهام را به یادآوری هویتم را از تو پوشیده نخواهد داشت، و یقینا نامم به یادت خواهد آمد ...
کمدی الهی (بهشت) کتاب گویا
با صدای: افشین اعتماد و آسمان مصطفایی.
بهشت ادامه و نقطه اوج منظومههای پیشین است، و در عین حال عزیمتی تازه. گرچه مضامین، موضوعها، تصویرها و اپیزودهای برگرفته از دوزخ و برزخ را دوباره شکل میبخشد ولی شرایطی جدید را نیز چه بر شاعر و چه بر خواننده تحمیل میکند. با وجود اینکه حافظه شاعر تا این هنگام برای انجام وظیفهاش ...
کمدی الهی (دوزخ) کتاب گویا
با صدای: فریبا فصیحی
ادراک در دوزخ فرایندی است که میتوان آن را تردیدی مبالغهآمیز دانست که به گونهای نظاممند بر ارزشهای جامعه معاصر اعمال میشود. هر ملاقات در دوزخ به منزله کممقدار کردن طعنهآمیز ارزشهایی است که شخصیتهای مجزا پایبندیشان را به آنها اعلام میکنند. حتی هنگامی که آن ارزشها، از دیدگاه انسانی، کاملا قابل دفاع باشند مثلا، آمال ...